luni, 16 iulie 2012



Lucruri de făcut înainte să mor :3


      Aveam lista asta şi pe Wattpad, dar m-am hotărât să o postez şi aici. Aşa că, să începem:


    

1.   Vreau să călăresc un cal.
2.   Vreau să văd Londra.
3.   Vreau să scriu un cântec.
4.   Vreau să scriu una… două… 123456789 cărţi!
5.   Vreau să îl răpesc pe solistul de la Three Days Grace. <3
6.   Vreau să merg la un concert rock. [ Bifat, dacă Vunk se pune]
7.   Vreau să mă îmbăt.
8.   Vreau să citesc toate cărţile din biblioteca mea.
9.   Vreau să merg în Egipt.
10.     Vreau să votez.
11.     Vreau să am converşi mişto. :3
12.     Vreau să fiu sărutată.
13.     Vreau să mă întălnesc cu Katy Perry.
14.     Vreau să mă întâlnesc cu Justin Bieber şi să-i spun că toată lumea îl urăşte.
15.     Vreau să îmi vopsesc unghiile în steagul Angliei.
16.     Vreau să îmi fac şuviţe.
17.     Vreau să mă reapuc de desenat. [Bifat]
18.     Vreau să pot termina chestiile pe care le încep.
19.     Vreau să vizitez toată România.
20.     Vreau să văd cele mai mişto seriale posibile.
21.     Vreau să iau bacul cu notă mare.
22.     Vreau să merg la întâlniri.
23.     Vreau să primesc un trandafir alb sau roşu de la cineva special.
24.     Vreau să întâlnesc pe cineva special.
25.     Vreau să îmi vopsesc părul în culorile curcubeului. :3
26.     Vreau să ştiu engleză foarte bine.
27.     Vreau să învăţ japoneză. Sau spaniolă.
28.     Vreau să fac desene animate.
29. Îl voi face pe Bruno Mars să-mi scrie un cântec.
30. O să merg la un concert Voltaj sau Smiley.
31. Voi vizita Veneţia şi mă voi preface că sunt în desenele cu ,, Marco şi Gina''.
32. Vreau să învăţ italină.
33. O să fiu mai bună decât Rayn la ,, Angry Birds''.
34. Voi vedea cele mai frumoase filme de dragoste.
35. O să mă uit la 5464273427345572456 filme horror împreună cu cea mai bună prietenă a mea.
36. Voi dansa în ploaie fără ca cineva să strige la mine: ,, Ai să răceşti!''
37. O să interzic ţigările şi drogurile.
38. Voi încerca să nu mai las oamenii să mă enerveze aşa uşor.
39. Voi slăbi câteva... mai multe kilograme.
40. O să iau autografe de la toţi cântăreţii şi actorii pe care-i admir.
41. Mă voi uita de cel puţin 100 de ori, în reluare, la desenele copilăriei.
42. Voi colora fără să-mi spună cineva că-s imatură.
43. Mă voi juca şotronul, v-aţi ascunselea şi alte jocuri mişto, fără să se holbeze toţi stresaţii la mine şi să zică: ,, Ia uite-o şi p'aia!''
44. O să încerc să citesc toate cărţile ,, Harry Potter.''
45. O să am o pisicuţă albă sau neagră.
46. Vreau să merg măcar odată, la pescuit.
47. Voi avea un leagăn în curte, aşa cum aveam când eram mică.
48. O să am cea mai frumoasă casă.
49. Când voi creşte mare, vreau să adopt un copil şi să am gemeni, două fete.
50. Vreau să învăţ să mănânc cu beţişoarele.
51. Vreau să public ,, Pe urmele lor''.
52. Vreau să deschid un adăpost pentru animale.
53. Voi avea un dalmaţian, pe care-l voi numi Pongo, ca în 101 dalmaţieni.
54. Vreau să mă urc pe un bloc, cu un megafon în mână, şi să strig că-s nebună.
55. Voi participa la chestia aia cu îmbrăţişări pe gratis.
56. O să îi spun unui manelist să îşi îndese pe gât chestia aia pe care el o numeşte muzică.
57. La balul dintr-a doişpea, voi dansa cu băiatul de care-mi place.
58. Tot acolo, o să am cea mai frumoasă rochie.
59. Voi trimite un mesaj într-o sticlă.
60. O să râd până nu mai pot.
61. O să învăţ să joc ,, Minecraft'' şi alte tâmpenii.
62. Vreau să văd un pinguin în realitate.
63. Mă voi juca cu un pui de leu şi îl voi trage de năsuc.
64. Şi eu vreau o casă în copac.
65. Voi învăţa să cânt la pian.
66. Voi învăţa să cânt la chitară.
67. Vreau să inventez un nou fel de mâncare.
68. Voi urca pe scenă şi voi cânta, chiar dacă nu am voce.
69. Voi juca într-un film horror.
70. Vreau să-mi conving cea mai bună prietenă să se lase de fumat.
71. Vreau să mă dau cu rolele fără să-mi fie teamă că o să cad în c*r.
72. Vreau să hrănesc un urs panda cu bambus.
73. Vreau să merg în Egipt şi să aflu mai multe despre istoria acestei ţări-mi se pare fascinantă-
74. Voi învinge lenea! :))
75. O să mă trezesc lângă cineva special.
76. O să fiu mai bună la matematică şi chimie.
77. Îmi voi cumpăra toate cărţile fantasy.
78. Voi merge la mai multe petreceri.
79. Îi voi aduce pe Paramore în România, ca să pot merge la ei la concert. <3
80. Voi şti să desenez stil manga.
81. Voi citi toate cărţile din biblioteca mea de pe Wattpad.
82. Vreau să inventez ,, Ziua Pijamalelor'', o zi în care toţi să umble în pijamale, dăăăh!
83. Îmi voi convinge mătuşa că liliecii nu sunt atât de înspăimântători cum crede ea.
84. O să termin toate chestiile de care m-am apucat.
85. Voi merge la mai multe muzee.
86. O să am un papagal vorbitor.
87. Voi face poze, ca să-l fac mândru pe tata.
88. Îi voi face pe părinţii mei mândri de mine.
89. Nu voi mai fi atât de ruşinoasă.
90. Voi vizita America.
91. Voi merge în Tokyo.
92. O s-o întâlnesc pe Lady Gaga şi o să-i spun că o admir, deşi e diferită. Diferit nu înseamă neapărat ciudat.
93. Voi avea o grădină plină cu trandafiri.
94. Voi merge la cinema- nu, nu am mers încă-
95. O să scriu 1234 poveşti. :3




           



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu