joi, 2 august 2012

În loc de cadou

Joi, 2 august

      Uff, a trecut ceva timp de când nu am mai scris ceva aici, dar m-am gândit să postez ceva astăzi, pentru Vinti, că a fost ziua lui. Nu o să mă lungesc, pentru că nu-mi găsesc niciodată cuvintele potrivite, dar îţi zic doar atât: să rămâi la fel de vorbăreţ cum ai fost şi până acum, ca să mă poţi întrerupe mereu când vorbim la telefon şi ca eu să mă enervez. =)) He-he, e şmecher să ai 17 ani, nu? Ştiu, crede-mă, că ştiu şi nu mă simt mai bătrână. Să-ţi dea 'ăl de sus sănătate şi să ai noroc să fi înconjurat de oameni deştepţi, care să ţină la tine ca la ochii lor din bibilică. :)) Să nu te schimbi niciodată, să rămâi aşa cum eşti, indiferent de ce va spune lumea. Rămâi cel pe care-l ştiu, acel om care nu poate agrea prostia şi cocălărismele, acea persoană care crede că trebuie să îţi petreci timpul cu oameni mai inteligenţi decât tine şi care citeşte mult. Vreau să îţi mulţumesc pe această cale şi pentru că tu ai fost cel care m-a alăturat grupului de teatru şi pentru că mă sunai de multe ori, ca să-mi aminteşti că avem repetiţii.
        LA MULŢI ANI!!! >:d<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu