sâmbătă, 1 septembrie 2012

First day of autumn, last days of hollyday...


        Sâmbătă, 1 septembrie 2012

              Da, da, da, a venit toamna! De-abia aştept să pozez covoare de frunze îngălbenite şi să mă bucur de soarele ceva mai blând. Şi, ghiciţi ce? Azi am aflat că începem şcoala pe 17 septembrie( da, aţi văzut bine, nu vă înşeală privirea :)) ) şi sunt ceva de genul:
              Eu am venit abia joi de la mare ( mda, m-am deplantat din faţa calculatorului, în sfârşit!) şi pot să spun că am avut o vacanţă frumoasă. În prima zi, am vizitat o mănăstire, mda, mă rog, şi am mers o grămadă cu maşina! Ah, da, era să uit să zic că m-am îndrăgostit de melodia aia de la AlbNegru, ,, Sete de noi?'' O ador şi o ascult încontinuu. :)) Oulalala! Aşa şi pentru că voiam neapărat să-mi cumpăr o carte, mi-am luat primul volum din ,, Eve'' ( pentru că era cea mai ieftină de prin Real-ul ăla mare, deşi nu mă atrăgea cu nimic titlul.) Însă când m-am apucat să citesc din ea nu am mai lăsat-o din mână!o.O Caleb e un dulce! Uitaţi cărticica:
     Parcă n-aş vrea s-o termin... adică, stau cu sufletul la gură până când îmi cumpără ai mei al doilea volum!
     Ah, şi aveau acolo, în Real-ul de unde mi-am luat cartea, nişte pui de căţeluşi beeagle, foarte drăguţi, pe care nu m-am putut abţine să nu-i alint cu ,,ododo-urile'' mele, nişte şinşile şi papagali. :x Serios, vouă nu vă plac animalele?
      A doua zi, n-am mers la plajă, pentru că a fost înnorat, însă am fost să ne plimbăm, că, deh, dacă mergi la mare trebuie neapărat să faci febră musculară. =)) Oricum, a meritat, pentru că am mâncat o îngheţată a naibii de bună şi uitaţi ce poze am făcut:
     Păi, îmi place cum se văd norii, deşi n-am vrut să iasă aşa, însă... ador poza, chiar dacă nu mă prea pricep la fotografiat. :))





       Bună, amice! :)) Ăsta-i un căţel care lenevea şi el la umbră şi eu l-am deranjat ca să-i fac poză, pentru că era mult prea fotogenic ca să nu-i fac. I-am făcut mai multe şi să vedeţi ce stătea la poze, măi.=))
       Ne-am mai oprit să mâncăm ceva şi ne-am continuat drumul până am ajuns la cazino. Vă rog să nu intraţi în chestia aia urât mirositoare, n-aveţi ce vedea acolo. Vă zic din proprie experienţă. Mă rog, am mai făcut câteva poze la mare, pe care le voi adăuga mai jos şi m-am rugat de tata să-mi cumpere îngheţată. Rugăminţile mi-au fost ascultate, mersi, Doamne. :))
       Uitaţi pozele:



        Mdeah, se văd ăia care mă enervează, dar măcar sunt mişto valurile... :))




          Din nou, valuri. Hehe, le ador! :x
                     ,, Meet me where the sky touches the sea. Wait for me where the world beggins.'' Frumos, nu? Mă gândeam la citatul ăsta în timp ce făceam poza.

           După aceea, am fost la acvariu, ca să-mi amintesc de copilărie, cu toate că nu mă dau în vânt după peşti. Voiam să văd ţestoasele, dar nu erau acolo... :((
          Când am ieşit, m-am oprit să-l văd pe nenea ăla care făcea caricaturi. Omul e genial, genial, vă spun! o.O :)) Priviţi şi voi:
                                                                           

      
          Când m-am întors acasă la văru-miu ( pentru că la el am stat), mă dureau picioarele îngrozitor! Mda, ştiu că-i vina mea, că-s sedentară, dar tot mă pot plânge. L-am văzut pe Blade, doberman-ul lui mare şi frumos şi m-am jucat cu Roco, papagalul lui. :))
           A doua zi, am fost pe plajă şi m-am ales cu nişte arsuri grave, pentru că am uitat să mă dau cu cremă. Sunt o mare cretină! :)) Mă rog, atunci am citit 105 pagini din ,, Eve'' şi bineînţeles că n-a lipsit nici bălăcitul în apă.
           Şi în ultima zi, am fost pe plajă până pe la prânz, am fost şi-am înnotat şi hop, urcă-te în maşină şi pleacă acasă. Ador să merg cu maşina, pentru că fredonez ca nebuna melodiile de la radio care îmi plac şi pentru că am pozat soarele la apus. Oh, da, şi am uitat să menţionez de tipul drăguţ din parcarea de lângă autostradă? :)) Mă uitam la el, cu teamă să nu mă observe. :))
           Eh, cu toate că am stat puţin, a fost frumos. Scurt, dar frumos! :)
          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu