sâmbătă, 1 septembrie 2012

Poze ( partea întâi)


   Am găsit câteva poze frumoase şi, cum n-am ce face, m-am gândit să le postez aici. :))

                          Nu vreau să mă mai îndrăgostesc de nimeni... De ce?  Mă simt penibil când cel de care-mi place nu are aceleaşi sentimente pentru mine...

        I can' t accept the fact that people don' t read anymore... They said ,, Why should I open a book, if I could, better, open the computer?'' Fucking idiots!
    Asta simt eu uneori, că nu am niciun prieten. Adică, pe bune, câţi dintre ei vor fi acolo, să te asculte plângându-ţi de milă?
                           
                        
               I think he's cute, isn' t he? :))
                        
              Sunt geloasă pe pisica mea în momentul de faţă! =))
                    Am învăţat să ignor glumele proaste la adresa mea, dar n-am învăţat să nu mai iert atât de des şi pe cine nu merită...
                          
                         
                           
                             Derek şi Chloe, din F.R.A. ;))




                                  Green is my favorite color. :x
                                 
                                                                                 


                            
                                   

2 comentarii:

  1. Am cateva lucruri de zis:
    1.Tipul cu chitara e hot
    2.nu vei simti niciodata lipsa prietenilor falsi.
    3.In ultima poza, eu vad turcoaz:))
    4.Cute blog!^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. Ştiu. :))
      2. Mda, ai dreptate...
      3. Eu văd verde. :-? Hmm, probabil mă-nşeală privirea. :))
      4. Mersi frumos! :3

      Ștergere