miercuri, 19 decembrie 2012

Leapşă ♥

Mda, ştiu, titlul e cam sec, dar n-am inspiraţie pentru altceva, aşa că valea! :p :))
                  Sunt nebună.
                 Aş vrea să primesc de Crăciun fericire. Ah, şi multe cărţi. :))
                Păstrez toate pluşurile de când eram micuţă. :o3
               Mi-aş dori o pereche de căşti pentru telefonul meu.
              Nu-mi place să fiu bătută la cap. Serios, nu fac nimic dacă sunt obligată.
             Mă tem de întuneric, şerpi şi înălţime.
            Nu pot să înţeleg fizica sau de ce suntem obligaţi să citim cărţi plictisitoare pentru şcoală. :-? N-am învăţat nimic din Mara sau Ion. :))
           Aud A little faster- There for tomorrow şi televizorul de dincolo.
          Îmi pare rău că nu mai am idei pentru un nou capitol din ,, Pe urmele lor.'' :(
         Puţini oameni mă cunosc cu adevărat. :*
        Îmi place să mă uit la filme de dragoste şi să plâng. :3
       Nu sunt normală.
      Cânt oriunde: acasă, la stradă, pe şcoală. :)) Chiar nu-mi pasă că m-ar putea auzi cineva.
      Joc teatru când îi spun mamei că mi-am terminat temele şi când n-am chef să ies afară.
     Niciodată nu am fost sărutată.
    Văd tastatura.
   Rar mănânc stafide.
  Plâng când îmi sunt rănite sentimentele, ori la filme triste.
 Am nevoie de ciocolată caldă.
Ar trebui să ataşez aici imaginea luată de pe we ♥ it, special pentru această postare. :))
                                    

  

6 comentarii:

  1. Du-te frate! Cum poți să semeni atât de mult cu mine? E normal așa ceva, sau e vreo boală? :))
    Cam nouăzeci și șapte la sută din ce ai scris tu aici, se aplică și în cazul meu. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Awwwwwwwwwwwwwwwww. :o3 Extratereştrii există! :)) ( Mda, sunt una dintre ei).
      Eu zic că e normal. :-?

      Ștergere
  2. #1 Plagiatoaree ♥
    #2 asta e telepatie, clar :-w
    #3 Ododo, şi eu ♥ Încă-mi mai place să dorm cu iepuraşul meu :o3
    #4 Cred c-aş fi înnebunit fără căşti x.x
    #7 Parcă ăştia ne aleg special cele mai tâmpite cărţi x.x
    Şi ce-aveom noi aici, îţi place Ed Sheeran? <3 Cred că e cântăreţul meu preferat. Sau printre ei. E singurul tip pe care-l ştiu care sună mai bine live decât pe bandă <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiu, n-am ascultat nimic de la el. Aia e doar o poză găsită pe we heart it. :3

      Ștergere
  3. Dragute raspunsuri ! :)) Hi hi , ce-as mai putea spune , sunt de acord cu multe lucruri de acolo :-?

    RăspundețiȘtergere