vineri, 22 martie 2013

Lalalala ♫

   M-am cam plictisit de blogging şi de scris în general. Adică, încă aş scrie dacă aş avea idei, n-aş fi bombardată cu o groază de teme şi nu aş fi îndrăgostită. Şi pur şi simplu stau la calculator întruna, zici că sunt o ciudată. -.- Mi-e dor de copilărie şi azi m-am uitat la ,, Copiii de la 402'' pe tube, dar, sincer, nu mai e la fel....
   Cum ziceam, nu prea mă mai simt în largul meu să scriu aici, dar, totuşi, o fac. Acum... ăăă... două săptămâni, cred, m-am întâlnit cu Andreea, prima mea prietenă de pe Wattpad şi am vorbit şi a fost frumos. :3 Deasemenea, mi-am cumpărat Divergent şi sunt la pagina trei sute şi ceva. Aş fi citit mai mult dacă n-ar fi fost motivele enunţate mai sus, plus lenea. :D
    Ăăăă... nu ştiu dac-ar trebui să zic asta, dar ieri am avut primul meu sărut, care a fost ciudat şi neaşteptat şi, da, mi-a plăcut. Dar am crezut că e o glumă, iar creierul meu nu mai funcţiona. Mă simţeam ca o legumă cu picioare din spaghete, iar inima mi-o luase la goană. În fine, a fost doar un sărut bun din partea lui şi jalnic din partea mea, nu ştiu de ce-a făcut-o din moment ce are iubită şi o place pe colega mea de bancă. Mda... Mă rog, mi-a zis că şi-a dat seama că-l plac şi, din fericire, acum nu mai sunt nevoită să-i zic eu. Iar noaptea trecută am dormit doar patru ore, bleaga de mine. Tot ieri, am tras dintr-o fucking ţigară, iar de dimineaţă a început să mă usture pe gât. Nu ştiu ce-a fost în capul meu, nu obişnuiesc să fumez.
                                                  
     Am un proiect la liceu, 5 licee 5 muzee, iar acum stau şi mă-ntreb cine dracu' m-o fi pus să mă înscriu?! Eh, acum, dacă tot fac ceva, măcar să-l fac până la capăt. Sunt obsedată de 30 seconds to Mars, i-aş asculta non-stop, chiar dacă unii zic că sunt ciudaţi şi emo şi disperaţi. >.< Mă rog, e părerea voastră, dar nu-mi jigniţi formaţia preferată. :)) Am făcut şi un semn de carte mişto cu simbolurile lor, chiar dacă habar n-am ce semnifică. =)) Am de scris la aproape toate materiile şi mi-e o lene... Iar ieri n-am putut să fac nimic deoarece nu m-am putut concentra.
      Chiar îmi pare rău că postez atât de rar, dar, n-am ce să fac. Sper că vouă vă merge mai bine decât îmi merge mie. Haidi pa.
        Şi mă exasperează faptul că internetul e plin de uan direcşăn. E total... greşit, voi, fetiţelor de zece ani!

4 comentarii:

  1. Mda, nici eu nu suport uan direcșăn! Ce ai făcut? Ai fumat? uau...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ştiu, adică sunt peste tot şi e exasperant. Sunt mult prea comerciali. -.-'' Mda, şi nu mai vreau s-o fac altă dată, e o prostie. =))

      Ștergere
  2. Uau, primul sărut. Eu în locul tău m-aş fi zvârcolit toată ziua şi toată noaptea, rânjind ca idioata.
    Şi eu m-am plictisit de scris, de aia am renunţat pentru două luni la blog. Şi îmi prieşte. Nu mă mai gândesc tot timpul că trebuie să postez, sau să scriu recenzii. A devenit mai mult o îndatorire decât o plăcere.
    Hmm, eu n-am fumat niciodată. Mi se face rău de la fum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi cine crezi că a dormit doar patru ore în noaptea aia? Cui i s-au înmuitat picioarele? Mie, logic. :))
      Aham, îţi dau dreptate. :3
      Şi nici să n-o faci. :p

      Ștergere