joi, 11 iulie 2013

We go allong so well, we're like ,,soul mates'', but, you know... i friendzoned you 'cause i'm not attracted#fuck you then

   Şi vreau să te bag în seamă, dar nu eşti online. Şi vreau să te sun, dar, mai bine nu... Îţi urăsc statusurile, pentru că ştiu că toate se referă la ea, şi nu la mine. Deşi spui că o urăşti, ştiu că te gândeşti la ea încă. Nu-mi pasă ce spui tu. Te cunosc şi ştiu c-o iubeşti. O să vă-mpăcaţi voi.
   Aproape că urăsc ce-am devenit, că m-ai schimbat în felul ăsta. Ai avut dreptate, eu nu eram aşa. Şi nu eşti singurul care a observat că m-am schimbat, ci şi vreo două persoane, dar şi eu am făcut asta. E numai vina ta că m-ai adus la pragul ăsta. Crede-mă, când te-am întâlnit prima oară, nu credeam că o să mă ataşez de tine aşa tare. Dar... s-a întâmplat. Şi nu pot s-o controlez.
    Urăsc că, atunci când mă bagi în seamă, eşti atât de prost încât să mă-ntrebi ce fac, să mă laşi să-ţi răspund, apoi să mă laşi ca proasta, să aştept să-mi mai scrii ceva. Te urăsc pentru că mă faci să râd aşa tare, că mă faci să mă comport ca o lunatică şi că mă faci să roşesc şi tu găseşti asta drăguţ. Te urăsc pentru că-mi faci complimente ,,ascunse'' şi pentru că te cunosc aşa bine. Trebuie să recunoşti că nu mă poţi minţi. Te urăsc, din nou, pentru că eşti pervers, pentru că ai cap, dar eşti un leneş. Şi te urăsc pentru că eşti prost, faci lucruri necugetate, pentru că te-ai comportat, câteodată, cu mine, cam urât şi pentru că ai recunoscut-o. Aştept să-ţi cer scuze, să ştii. Şi să nu mai fi aşa prost şi orgolios. Şi te urăsc pentru că eşti ca mine... sau eu sunt ca tine. Mă rog.
      Eşti prost şi ştii asta foarte bine. Ai fost măgar, dar te-am iertat de fiecare dată. Dar clipele când ne-am simţit bine amândoi au contat mai mult pentru mine. Ar trebui să mă apreciezi mai mult o fată care încă ţine la tine după tot ce-ai făcut. Dar nu mă aştept la asta de la tine.
   
 

4 comentarii:

  1. Zici că e povestea mea..pe bune.Știi cum e? Ei parcă sunt atrași de alea care îi rănesc,nu de noi,care suntem mereu alături de ei.Ăștia au o influență mult prea mare asupra noastră și ne schimbă complet,ne rănesc,fără să își dea seama.

    Spun ei că le urăsc,dar defapt ei în sufletul lor nu cred același lucru.Băieții sunt complicați.Poate că acest lucru este încă o dovadă că maturizarea lor nu are loc decât la vârste mult mai înaintate față de noi,care deja avem în mare parte psihicul format.Uneori simt că nu ar mai trebui să sufăr pentru cineva căruia nu îi pasă de mine și pe care nu îl interesez.Dar uneori nu mă pot abține...

    RăspundețiȘtergere
  2. Aş vrea să spun că mă bucur că există persoane ca mine şi că mă-nţelegi, dar adevărul e că nu mă bucur. Ştiu cât de aiurea e să suferi pentru un idiot la care ţii.
    Haha, nici eu nu puteam să spun mai bine ce ai scris tu în al doilea fragment. Da, total de acord.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos..dar , crezi ca ai fi mai fericita fara el ? Adica sa nu-l fi cunoscut de exemplu . Eu cred ca toate aspectele astea negative iti plac intr-un fel sau altul la el..:-s

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă bucur că l-am cunoscut. Sau nu ştiu... Nu ştiu dacă l-am iubit pe bune sau am fost doar foarte, foarte îndrăgostită.
    Oricum după conversaţia pe care am avut-o ieri am realizat că nu merită. xD
    Nu are numai defecte, însă eu îi vedeam atât părţile bune, cât şi pe cele mai puţin bune.

    RăspundețiȘtergere