miercuri, 14 august 2013

*Insert a title here*

Nu ştiu ce se-ntâmplă cu mine. Blogul meu nu mai e ce-a fost. Nu mai scriu cu aşa mare plăcere cum scriam înainte. Adică, nu mă-nţelegeţi greşit, ador să scriu, dar, parcă nu mai am idei.
 Şi eu m-am schimbat. Şi cică nu-mi plac schimbările. Păi, nu-mi plac, dar oamenii se schimbă. Acceptaţi asta. S-ar putea să nu-ţi mai recunoşti cel mai bun prieten din copilărie, din moment ce nu l-ai mai văzut de... eu ştiu, cinci ani? El se va-ntoarce cu o gaşcă nouă de prieteni, plini de tatuaje şi pierce-uri. Iar tu crezi că eşti tot fetiţa aia drăguţă, de treişpe ani, dar şi tu te-ai schimbat. Anturaj nou, nu-ţi mai place muzica pe care-o ascultai atunci. Acum asculţi şi tu Linkin Park şi alte formaţii rock.
   Te maturizezi. Dai peste persoane care au o influenţă atât pozitivă, cât şi negativă asupra ta.
   Găseşti pe cineva care-ţi va împrumuta din personalitatea lui/ei, cu, sau fără intenţie. Şi tu îl/o vei învaţa lucruri noi şi îi vei împrumuta din personalitatea ta. Veţi face schimb de melodii. Veţi râde. Apoi veţi plânge împreună. Apoi, veţi începe să vorbiţi mai mult. Şi mai mult. Şi realizaţi că sunteţi pe aceeaşi lungime de undă nu numai în privinţa muzicii. Vă daţi seama că vă asemănaţi mult.
    Apoi vă veţi îndrăgosti. Tu de el, el de alta. Apoi tu o să suferi în tăcere. O să doară, pentru că ştii că inima lui nu e în mâinile tale, ci ale ei. Pentru că nimic nu-i corect în lumea asta şi aştepţi şi tu să-ţi fie şi ţie bine. Dar când?! Te tot întrebi şi nu găseşti răspuns.
     Va veni o vreme când îţi va fi şi ţie bine. Când viaţa le va aranja pe toate. Nu trebuie să-ţi pierzi speranţa, pentru că, deseori, ea este tot ce ţi-a mai rămas.
      Keep holding on!

    Am dat greş încercând să scriu un post încurajator, nu-i aşa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu